Laatste school dingen afgerond - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Thijs Leeuw - WaarBenJij.nu Laatste school dingen afgerond - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Thijs Leeuw - WaarBenJij.nu

Laatste school dingen afgerond

Door: Thijs de Leeuw

Blijf op de hoogte en volg Thijs

30 Januari 2014 | Nederland, Arnhem

Vandaag mijn laatste dingen op school afgerond. Assessment gehaald en alles is nu geregeld. Alleen in pakken, afscheid nemen van vrienden en dan ben ik er helemaal klaar voor. Donderdag 6 februari vlieg ik vanuit Düsseldorf naar Kaapstad voor mijn stage in Genadendal in Zuid-Afrika. Ik ga hier woningen ontwerpen voor een eco village in de gemeente theewaterskloof. De woningen worden samen met de bewoners ontworpen, zij helpen met het uiterlijk en de inrichting. Samen met een studie genoot ga ik zorgen dat de woningen duurzaam worden gebouwd. Volgende week vrijdag als ik ben aangekomen en ben bijgekomen van mijn reis horen jullie meer van mij.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Thijs

Actief sinds 30 Jan. 2014
Verslag gelezen: 256
Totaal aantal bezoekers 4823

Voorgaande reizen:

06 Februari 2014 - 09 Augustus 2014

Stage Zuid-Afrika

Landen bezocht: