Auto opgehaald in Kaapstad - Reisverslag uit Genadendal, Zuid-Afrika van Thijs Leeuw - WaarBenJij.nu Auto opgehaald in Kaapstad - Reisverslag uit Genadendal, Zuid-Afrika van Thijs Leeuw - WaarBenJij.nu

Auto opgehaald in Kaapstad

Blijf op de hoogte en volg Thijs

08 Februari 2014 | Zuid-Afrika, Genadendal

Vanochtend vroeg naar Kaapstad gereden voor het ophalen van de huur auto's. Het is een mooie witte mazda geworden. Na het papierwerk gedaan te hebben en de auto gecontroleerd te hebben zijn we gaan rijden. Binnen 5 minuten waren we de eerste 2 auto's al kwijt. Wij zijn gaan tanken en onze "begeleider" Lizelle heeft de andere opgezocht. Na de route beschrijving van Lizelle zijn we terug gereden naar Genadendal. Het was een leuke terugreis links rijden was even wennen, moesten elkaar nog weer keer opzoeken, supermarkt niet kunnen vinden en elkaar weer terug gevonden in Grabouw bij een andere supermarkt. Na de grote inkopen te gaan hebben voor de eerste braai in Zuid-Afrika vanavond ben ik gaan rijden. Alles is andersom is toch even wennen. Zo geven we de richting aan met de ruitenwisser, maken we de ramen droog met de richting aanwijzer naar rechts en trek je bijna de deur open als je wil schakelen haha. We zijn veilig aangekomen in Genadendal na een uurtje rijden en een pittige hellingproef. Nu klaar maken voor de eerste braai met de mensen in Genadendal. Morgen gaan we naar het strand in Kaapstad lekker genieten van het mooie weer.

• 08 Februari 2014 - 22:07

Toine:

Wat een bekend verhaal van dat aan de verkeerde zitten van het stuur. Elke ochtend bij het instappen kwam ik er weer achter dat de auto's daar anders in elkaar zitten. Bij het open doen van de portier zat steeds het stuur aan de andere kant.
    Ben benieuwd hoe lang het bij jou gaat duren.
    Voor de braai zeker zo'n wiel worst ,grote lappen vlees en veel bier ingeslagen.
    cheers, Toine.

• 08 Februari 2014 - 22:39

Cor:

Mag ik even inhaken op Toine? Hier spreekt de barkeeper. Darling brew is slow bier. Slow is mager dus weinig alcohol (4%). Verkwikkend overdag voor als je nog wat wilt doen. De Castle lager is evenwel iets smaakvoller. Welk bier je ook neemt, als er maar condens op het flesje zit. Dan heeft het de juiste temperatuur

• 09 Februari 2014 - 11:05

Harry:

Veel pleziermorgen, vandaag. Hopelijk heeft de braaigoed gesmaakt.
    Groeten aan allen, Harry xx

• 09 Februari 2014 - 12:51

Kia:

Lekker gegeten? Is jullie wel toevertrouwd. Kun je de foto's alleen via Facebook bekijken of ook via waarbenjij.nu? Ik kan ze niet vinden :0

• 10 Februari 2014 - 19:57

Caroline :

Hoi Thijs, wat cool dat je in Zuid-Afika zit. Veel succes met je project en natuurlijk veel plezier. Groeten, Caroline (Kortbeek).